خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت



اگر می خواهید از محدوده قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی مطلع شوید. بد نیست ابتدا انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه بررسی کنید و قیمت هر نوع ملک در قبرس را بررسی کنید. مطابق با آخرین تغییرات بازار

انواع املاک مسکونی بسته به زمان عرضه ملک

املاک آماده است

ویژگی های آماده برای استفاده متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر خانه ای آماده از سازنده بخرید، معمولا وقت دارید تا اقساط بدون بهره بپردازید. اما اموالی که از شخصی خریداری می شود فقط به خاطر پول فروخته می شود.

اولین بار خرید ملک

ملکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت دارد و در طی مراحل برنامه ریزی زمان واگذاری خود را به صورت دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل دستگاه در تاریخ تعیین شده، شرکت جریمه ای را به شما پرداخت خواهد کرد. (هیچ تحویل به موقع در قبرس شمالی وجود نداشت. فقط پروژه هایی با تاریخ ساخت که مصادف با همه گیری ویروس کرونا بود با چند ماه تاخیر تحویل داده شد و شرکت ساختمانی به مالکان خسارت پرداخت کرد.)

از مزیت های پیش خرید باید به خرید با قیمت کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در پلان و همچنین امکان فروش و تحویل اشاره کرد. ملک حتی قبل از آماده شدن ملک.

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان نمونه های ساختمانی سه بعدی در طول اجرای پروژه به شدت رعایت می شود. در بسیاری از موارد، ویژگی ساخته شده از یک تصویر سه بعدی بسیار زیباتر است. پس لطفا به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع اشیای مسکن با توجه به ساختار و نوع آنها

آپارتمان یک طبقه

این نوع املاک معمولا قیمت پایین تری نسبت به سایر املاک دارد. آنها فاقد امکانات رفاهی هستند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل آنها معمولا در مرکز شهر است و برای کارگران یا دانشجویانی که ماشین شخصی ندارند انتخاب بسیار مناسبی است.

این شهرک مسکونی شامل چندین برج با امکانات هتل است

این طرح ها از نظر قیمت و راحتی و همچنین شرایط پرداخت مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می گیرد. پروژه های بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این پروژه های بزرگ هستند. در بسیاری از این پروژه ها تا 84 ماه تامین مالی بدون بهره وجود دارد که بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای مشتریان محسوب می شود.

امکانات این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای روباز و سرپوشیده، پارک های آبی، زمین های بازی کودکان، مهدکودک ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، بانک های خودپرداز، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. برای یک زندگی آرام و شاد لازم است.

شهرک مسکونی دو طبقه

در بسیاری از مناطق قبرس شمالی، ساختمان های بیش از دو طبقه مجاز به حفظ ساختار جزیره نیستند. Snetpe و اطراف آن، و همچنین Young Boaz و Otoken و اطراف آنها. تنها 35 درصد از کار ساخت و ساز در این مناطق مجاز است و توسعه دهندگان مجبور به ساخت پارک، استخر، مناطق باربیکیو، مسیرهای بهداشتی، کافه ها و سایر امکانات در مناطق باقی مانده هستند. آنچه برای خریداران جالب است این است که مالکیت زمین در این پروژه ها به دلیل واقعی بودن اسناد ملکی در قبرس شمالی بسیار بالاست.

در قدرالسهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می‌شود و در نتیجه مالکان این مجتمع‌ها نسبت به پروژه‌های برج سهم بسیار بیشتری از زمین دارند.

این روستاها معمولاً امکانات رفاهی کاملی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (زیرا در مناطق نزدیک ساحل نمی توانید بیش از دو طبقه بسازید). امکانات رفاهی از سوپرمارکت گرفته تا ایستگاه شارژ ماشین برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل زیبایی طبیعی، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، مورد توجه بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. ویلاهای ساخته شده در اسنتپ بسیار مجلل و مدرن هستند و اکثر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند. ما در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما ویلاهای متنوعی داریم. اکثر آنها با ما در فروش ویژه هستند و از ویلاهای ارزان قیمت گرفته تا ویلاهای فوق لوکس، Euromay همه چیز مورد نیاز شما را دارد.

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش ملک پیش خرید شده به برخی از افرادی که چنین مشکلاتی دارند، هستید، در مورد قبرس شمالی بسیار در اشتباه هستید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک حمایت می کند. و جدای از دادن امتیاز به عرصه و مدارک عالی، با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، به شما شناسه ملک می دهند و زمانی که شما شناسه ملک یا مدارکی در دفتر جزیره قبرس شمالی داشته باشید، هر کدام. دیگران توانایی خرید و فروش ملک شما را دارند.

علاوه بر این، دولت مبلغی معادل کل هزینه پروژه را در بانک سازندگان توقیف می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی، سرمایه گذاران را از مبلغ مسدود شده جبران کند.

اگر قصد خرید ملک برای سرمایه گذاری یا مالکیت خانه یا هر دو را دارید، بهتر است وقت خود را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می شوند. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل زمان گذشته نخواهد شد.

سوالات متداول در مورد خرید و فروش قیمت املاک در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در قسمت شمالی جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه واقع شده و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرز آبی دارد. اکثر سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک توسط ایرانیان در قبرس شمالی در سال های اخیر بسیار پررونق بوده است.

جالب است بدانید که قبرس شمالی توسط مجله Live and Invest Overseas به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته شده است. دلایل انتخاب عبارتند از: امنیت کمتر، سلامت کمتر، کیفیت بهتر زندگی بدون آلودگی، جمعیت کمتر و عدم درگیری سیاسی.

حدود 50 سال پیش (1974) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری پس از تحریکات بریتانیا با هدف تضعیف قدرت قبرس آغاز شد. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بالاتر از پوند انگلیس بود، اما اکنون پوند قبرس به طور کلی حذف شده است!

پس از این درگیری، ایالت قبرس شمالی در شمال جزیره با جمعیتی ترک زبان تشکیل شد. قبرسی های یونانی زبان در جنوب جزیره زندگی می کنند که بیشتر آن کوهستانی است. قبرسی‌ها ترکی یا یونانی صحبت می‌کنند، اما با ترک‌ها و راهبه‌ها نسبتی ندارند و مانند عرب‌ها ایرانی هستند.

خرید ملک به صورت اقساطی بهتر است یا نقدی؟

فرقی نمی کند سکه بخرید یا سکه. اما همیشه قبل از خرید بهتر است! در دوره پیش خرید به خصوص در ابتدای پروژه اولیه، شما این امکان را دارید که ملک را با قیمت بالاتری خریداری کنید که با آماده شدن ملک کاهش می یابد. علاوه بر این، هنگام خرید ملکی که قبلاً تأمین مالی کرده اید، می توانید از تخفیف قابل توجهی بهره مند شوید. شما می توانید در اولین خرید خود از 3 تا 5 درصد از قیمت اعلام شده تخفیف فوری دریافت کنید. علاوه بر این، از مزایایی مانند تحویل با تمام لوازم خانگی بهره مند شوید.

آیا می توانیم برای خرید پول از بانک های قبرس شمالی وام بگیریم؟

از نظر قانونی با این شرط که 70 درصد مبلغ ملک را بپردازید، اعتراضی وجود ندارد. اما به عنوان مشاور شما، ما آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. زیرا خود شرکت های پیمانکاری اقساط بلند مدت بدون بهره را به شما پیشنهاد می کنند و شما می توانید با پرداخت تنها 30 تا 40 درصد ارزش ملک و مابقی را با پرداخت اقساط بدون بهره، بدون انجام مراحل اداری، قرارداد را دریافت کنید. یک وام بانکی . فراموش نکنید که نرخ بانکی در قبرس شمالی حدود هفت درصد است. بنابراین، استفاده از شرایط پرداخت سازندگان به نفع شماست.

شرایط خرید ملک در قبرس euromy.info برای خارجی ها چیست؟


باید توجه داشته باشید که تمام خارجی ها و قبرسی ها می توانند به طور نامحدود در بازار املاک و مستغلات سودآور در قبرس شمالی شرکت کنند. تنها دو تفاوت عمده بین خارجی ها و قبرسی ها از این نظر وجود دارد:

اول از همه باید پیشینه چک از کشورهای خارجی وجود داشته باشد. همچنین اگر ملک نزدیک یک پاسگاه پلیس یا مرکز نظامی یا یک دفتر مهم سیاسی باشد، خارجی ها مدارکی دریافت نمی کنند و دومین عامل این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند بگیرد، در حالی که قبرسی ها می توانند تعداد نامحدودی داشته باشند. سوابق املاک و مستغلات

نگران نباشید، ما از قبل بررسی می کنیم و املاکی را که سند ندارند به شما نشان نمی دهیم. در ضمن وکیل مطمئن و قوی شرکت ما تمامی مراحل را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.

ما آگهی یک ملک کوچک در قبرس شمالی دیدیم. به نظر شما باید بخریم؟

دوستان عزیز، قیمت پایین دیوانه کننده، قیمت دیوانه کننده وجود ندارد. قیمت املاک ارزان قیمتی که خریداری کرده اید افزایش نمی یابد. ممکن است مجبور شوید آن را کمتر از آنچه که خریده اید بفروشید. زیرا اموال دست دوم ارزش سازمانی مشابه اموال نو را ندارد. و صاحب خانه مطابق میل خود قیمتی برای آن تعیین می کند.

ضمناً بنگاه املاک دست دوم به دلخواه از آنها پورسانت می گیرد. شما می توانید خانه را با قیمت پایین خریداری کنید، اما مشکلات زیادی از جمله نگهداری و عدم پشتیبانی فنی از فروشنده خواهید داشت. اگر قصد خرید و زندگی دارید، باید بدانید که با دارایی های زیر 125000 پوند اقامت شما همیشه موقت است و باید هر سال آن را تمدید کنید و تنها کسانی که دارایی های بالای 125000 پوند هستند می توانند اقامت دائم خود را درخواست کنند. 5 سال.

ما همچنین املاک دست دوم با کیفیتی را در آرشیو خود داریم، اطلاعات کاملی در مورد تمام جنبه های آن ملک داریم. قیمت آنها متوسط ​​است اما ما کیفیت آنها را برای شما تضمین می کنیم. با این حال، پیشنهاد اول، دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است. زیرا تنها با خرید از شرکت سازنده پشتیبانی فنی و اقساط بدون بهره دریافت می کنید. علاوه بر این، با توجه به روابط کاری گسترده ما با شرکت های ساختمانی، می توانیم تخفیف بسیار خوبی در قیمت نهادی ملک به شما ارائه دهیم.

مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای است که با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر مرز آبی مشترک دارد و همین وضعیت باعث موفقیت بنادر تجاری قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی روش های مدرن از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی جلوتر است. به عنوان مثال، صنایع دوستدار محیط زیست: تولید ماشین های الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و ساخت خانه هایی با چاپ سه بعدی. یا در پزشکی: آخرین فناوری IVF که گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

در سال های اخیر، اصلی ترین عاملی که تلاش و توجه کشورهای جهان و سرمایه گذاران خارجی را به جزیره قبرس جلب کرده است، کشف منابع گازی بزرگ در جنوب شرقی جزیره قبرس است. خروج دارایی ها در اسرع وقت با توافق کشورهای قبرس شمالی و جنوبی انجام می شود و منافع آنها برابر است.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. در جزیره قبرس خورشید همیشه وجود دارد، هم به دلیل هوای پاک و هم به دلیل عدم استفاده از موادی که لایه اوزون را از بین می برند. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، اشعه خورشید تاثیر مخرب کمتری دارد. در قبرس هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای وجود ندارد و خودروهای بالای 5 سال با رعایت اصول زیست محیطی اجازه ورود به جزیره را ندارند.

زیبایی های طبیعی قبرس

تمیزترین دریا و ساحل: طبق گزارش کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA)، قبرس 99.1 درصد از کیفیت دریا و سواحل اتحادیه اروپا را دارد.

طبیعت رام نشده: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای مهاجر یا آفتاب پرست و بز کوهی از جمله جانوران و گیاهان محلی منطقه هستند. انواع کمیاب قارچ و سبزیجات خوراکی و گل های زینتی نیز بخشی از طبیعت بکر این جزیره زیباست.

مکان های تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق است. معابد یونانی (مانند بلاپیس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس در فاماگوستا) زیبا هستند. کاخ وونی در لفکادا نیز کاخی است که در زمان رژیم ایران برای این جزیره ساخته شده است.علاوه بر این، قلعه های صلیبی زیادی در این کشور وجود دارد، مانند قلعه-کلیسای سنت هیلاریون و بوفانتو در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس نیز صحبت کرد، آمیزه ای از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی که گردشگران و مهاجران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

غذاهای ارگانیک و سالم مدیترانه ای قبرس که با غذاهای محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می شود یکی از دلایل سلامت عمومی و افزایش طول عمر ساکنان قبرس است.

امنیت یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در ملک در قبرس شمالی است.

مجله اکسپرس انگلستان

پنجمین کشور امن در جهان بر اساس عوامل: واکنش دولت به بلایای طبیعی، سیستم مراقبت های بهداشتی، میزان جرم و جنایت و تهدید تروریستی.

مانی ناظر انگلستان

بر اساس عواملی مانند انتشار کربن، امید به زندگی، نیروی پلیس ملی، تلفات رانندگی، سرقت و تجاوز، اولین کشور امن در جهان در میان کشورهایی با جمعیت کمتر از 5 میلیون نفر است.

فوربس آمریکا

امن ترین و سودآورترین منطقه ساحلی در جهان برای سرمایه گذاری بر اساس عوامل: امکانات پزشکی بالا، زیرساخت های توسعه یافته توریستی، از جمله باشگاه ها، امکانات ورزشی با کیفیت بالا، کازینو و هتل های مجلل مقرون به صرفه.

طبق آمار اتحادیه املاک قبرس شمالی، پس از اپیدمی کرونا، رشد سالانه قیمت املاک فروخته نشده بیش از 50 درصد در سال و رشد سالانه قیمت املاک آماده بیش از آن است. 15 درصد در سال هزینه اجاره ملک در قبرس شمالی بین 7 تا 8 درصد قیمت ملک در سال متغیر است. خرید، فروش و اجاره املاک و مستغلات به پوند استرلینگ انجام می شود و در اسناد مربوطه به پوند انگلیس ثبت می شود.

امکان پرداخت نقدی و خرید اقساطی و قبل از خرید ملک با پرداخت حداقل 35% مبلغ ملک امکان پذیر است. یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی این است که پس از پرداخت حداقل 35 درصد از ارزش ملک، می توانید برای خود و خانواده خود برای اقامت درخواست دهید. و مبلغ باقیمانده ملک را در دراز مدت بدون بهره به سازنده پرداخت کنید.

طبق قانون قبرس شمالی، پس از پرداخت اولیه، شما مالک کامل ملک خواهید شد. و مدارک و شناسه ملک به نام شما صادر می شود. قرارداد شما با فروشنده در آژانس ثبت اسناد ثبت می شود. این قانون برای اطمینان از اینکه فروشندگان ملک را به چند نفر نمی فروشند، وجود دارد. قوانین حاکم بر قبرس شمالی همیشه برای سرمایه گذاران و خارجی ها مطلوب است.

یکی از مزیت های خرید املاک در قبرس شمالی، اخذ سند یک صفحه ای و سند مالکیت به نام خریدار خارجی می باشد. طبق قوانین دولت قبرس، سند مالکیت برای سرمایه گذاران خارجی و شهروندان قبرسی یکسان است. حتی پس از فوت خریدار نیز در صورت وجود وصیت، طبق وصیت بین ورثه تقسیم می شود. در صورت نبود وصیت، دولت اموال را به طور مساوی بین وراث تقسیم می کند.


دولت قبرس با کشورهایی مانند گرجستان، ترکیه و غیره متفاوت است. خریداران خارجی نمی توانند در ملک شرکت کنند.

فرآیند خرید ملک و مسکن سریع و ساده است، علاوه بر مزایای دیگر سرمایه گذاری در قبرس شمالی. پس از پرداخت 35 درصد از مبلغ کل، ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت می شود. سپس می توانید برای زنده ماندن این روش را برای سه هفته تا دو ماه ادامه دهید. علاوه بر این، عقد قرارداد برای خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است.

خارجی ها به راحتی می توانند مالکیت 100% نهایی ملک خریداری شده را بدست آورند. همچنین شایان ذکر است که سند مالکیت وراث مشابه آن در کشورهایی مانند دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی دیده نمی شود. به خریدار داده می شود. پلیس مهاجرت قبرس شمالی مراحل باقیمانده را برای شما و خانواده تان بر اساس دارایی ثبت شده به نام شما انجام می دهد. لذا از نظر حقوقی این کار با دقت فراوان و با نظارت کامل قانون انجام می شود که بستر مناسبی را برای تشویق و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی، روسیه و ایران فراهم کرده است.

هزینه های اضافی برای خرید ملک در قبرس شمالی

توجه داشته باشید که حق انتقال برای اتباع خارجی معادل 12 درصد ارزش ملک و برای املاک دوم و جدید یکسان است. شایان ذکر است 6 درصد از این مبلغ در زمان ثبت قرارداد و 6 درصد مابقی در زمان دریافت مدارک باید پرداخت شود. علاوه بر این، برای املاک جدید، 5٪ از ارزش ملک به عنوان مالیات (فقط یک بار) و نیم درصد از حق تمبر اخذ می شود.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : tarANEH
ت : شنبه 30 دی 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی